Након подсећања на научено претходног дана, говорили смо о "мини-лекцијама", форми коју користимо да бисмо ученицима дали додатне информације и објашењења током израде њихових појединачних пројеката. Групе су наставиле са радом, имплеметрирајући
„мини лекције“ у своје пројектне предлоге.
Фокус
у наставку обуке стављен је на процес праћења и евалуације на пројектима, а
демонстрирана је и платформа Padlet која омогућава онлајн праћење и сарадњу наставника
и ученика.
Други
део радног дана започео је демонатрацијом пројекта предавача Ђулије Замбон,
која се овог пута нашла у улози наставника, а наше групе у улози ученика.
Чланови тима, вођени кроз све фазе пројектне наставе су у оквиру пројекта бирали
тему којом су се бавили у наставку, а која се односила на 17 кључних активности
којим ће се бавити Уједињене нације до 2030. године. Главни продукт пројекта је видео порука у јавном интересу.
Нема коментара:
Постави коментар