Пројектна настава је појам који се све чешће помиње у нашој
пракси. Као иновативна метода, требало би значајно да мотивише и оснажи ученике
у самосталном раду. Од ове године се постепено системски уводи у наш образовни
систем, те се очекује да ће први значајнији закључци на глобалном нивоу бити
донети крајем текуће школске године.
Пројекат ''Мудрији заједно'' је у нашој школи био
инспирисан изложбама, стручним темама,
презентацијама и огледним часовима, који су се, у тражењу модела за обогаћивање и
осавремењавање наставе, дотакли
пројектне наставе и сарадње наставника у извођењу исте.
🔺
Учитењица Ивана Ивков је прошле године са ученицима четвртог разреда радила истраживање
на тему историјских извора. Уз консултације са наставником историје, бројне
разговоре са учитељицом и родитељима, деца су испунила постављене задатке.
Сваки ученик је
пронашао неки историјски извор у свом дому, или локалној заједници, пронашао информације
о њему из енциклопедија, или са интернета и написао кратак реферат. Крајња фаза је била
интерактивна изложба, где су остали ученици и учитељи могли да постављају
питања у вези са практичном применом експоната.
🔺
На интердисциплинарном угледном часу из географије и ликовне културе прошле школске године било је узбудњиво, јер су прорадили многи вулкани. У складу са планом да се настава обогати практичним радом у ком ће ученици имати више активног учешћа, наставница географије Савић Лидија је у сарадњи са наставницом Тица Јасмином на креативан и маштовит начин ученицима петог разреда у Великом Селу помогла да изведу симулацију вулканске ерупције.
🔺
Нема коментара:
Постави коментар